Επικοινωνιολόγου
Διευθυντή της Think Politics
Έχοντας «θεοποιήσει» τελευταία την Πολιτική Επικοινωνία, θέλουμε να πιστεύουμε ότι σε αυτή βρίσκεται το κλειδί για μία επιτυχημένη καμπάνια και για την επιτυχή έκβαση κάθε εκλογικής προσπάθειας. Το ίδιο πάνω-κάτω θέσφατο, έχουμε υιοθετήσει πολλοί από εμάς που παρακολουθούμε και αναλύουμε διάφορες εκλογικές αναμετρήσεις, συμπεριλαμβανόμενης και εκείνης ανάμεσα στους υποψηφίους για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας.
Συντελούν ωστόσο και διάφορα άλλα σημαντικά στοιχεία για να ολοκληρωθεί η συνταγή μίας εκλογικής επιτυχίας, με βασικότερο εκείνο της κινητοποίησης ψηφοφόρων. Το λεγόμενο voters mobilization είναι η βάση κάθε καμπάνιας στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία και σε κάποια από τα δυτικοευρωπαϊκά κράτη, διότι η Πολιτική Επικοινωνία προκαλεί εντυπώσεις, διαμορφώνει εκτιμήσεις, κερδίζει ή χαρίζει (όπως θέλετε πάρτε το) συμπάθειες, αλλά δεν αναγκάζει κανέναν ψηφοφόρο να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, ή να χάσει τη βόλτα ή την εκδρομή του, για να πάει να ψηφίσει. Τα αυξανόμενα ποσοστά αποχής και στις δικές μας εκλογές εδώ στην Ελλάδα μας υποδεικνύουν, ίσως και μας αποδεικνύουν, αυτή την πραγματικότητα.
Επιστρέφοντας στην κούρσα για την προεδρία της ΝΔ, αξίζει να επισημάνουμε ότι όλοι οι υποψήφιοι εφαρμόζουν τη δική τους πλατφόρμα Πολιτικής Επικοινωνίας και μάλιστα με επιτυχία, καθώς, καθένας από αυτούς έχουν ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, πολιτικά και προσωπικά, α οποία μπορούν να αναδείξουν ενσωματωμένα στο γενικότερο προφίλ τους. Επομένως, μεγάλο προβάδισμα στην τελική ευθεία, θα αποκτήσει εκείνος ή εκείνη που θα καταφέρει να βγάλουν το δικό τους πλήθος οπαδών, έξω από το σπίτι τους, να πάει στη κάλπη να ψηφίσει, χωρίς την παραμικρή αποχή, ή διαρροή. Αυτό, είναι κάτι που πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τα επιτελεία τους.