Θυμάστε που στις εκλογές του 2000, ο κος. Λαλιώτης είχε φτιάξει για λογαριασμό του ΠαΣοΚ, διαφημιστικό βίντεο, που έδειχνε τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου εντελώς έτοιμη, με αυτοκίνητα να τρέχουν πάνω της και το κύμα του κορινθιακού από κάτω της να κάνει το γνωστό «προβατάκι»;
Σίγουρα το θυμάστε.
Ε, τότε, θυμάστε επίσης, ότι την εποχή εκείνη, στην πραγματικότητα είχαν μόλις μπει τα θεμέλια για τις βάσεις της και τίποτα παραπάνω.
Η εικονική πραγματικότητα στην υπηρεσία της πράσινης προπαγάνδας.
Πάμε λίγο στο σήμερα.
Η κυβέρνηση ΝΔ παρέλαβε ένα μισοφτιαγμένο, μισοκατεστραμμένο ρημάδι που στο ΠαΣοΚ αποκαλούσαν έργο Εγνατίας Οδού και μέσα σε έξι χρόνια, το παραδίδει ολοκληρωμένο σε όλο της το μήκος των 670 χλμ., από Ηγουμενίτσα ως τους Κήπους Έβρου, μαζί με τους κάθετους άξονές της, μοναδικές σήραγγες και αερογέφυρες που ούτε στην κεντρική Ευρώπη δε συναντά κανείς κ.ο.κ.
Με την ολοκλήρωση και την παράδοση του έργου, άλλαξε το πρόσωπο της μισής Ελλάδας και χωρίς υπερβολή, της νοτιοανατολικής άκρης της Ευρώπης.
Μία διαδρομή 13 ωρών που χρειαζόταν παλιά κανείς για να διασχίσει το βόρειο κομμάτι της χώρας, έχει γίνει τώρα 6 ώρες.
Φέτος, οι απώλειες που κατέγραψε ο τουρισμός στη Βόρεια Ελλάδα, τη Χαλκιδική, την Κέρκυρα, τα παράλια της Ηπείρου από το πάγωμα των ξένων αφίξεων, ισορρόπησαν από τους ντόπιους τουρίστες που μετακινούνταν από Επτάνησα και Ήπειρο προς Μακεδονία και Θράκη και το αντίστροφο, με χαρακτηριστική ευκολία.
Η εμπορευματική κίνηση των φορτηγών αποκτά πλέον νέες ταχύτητες και διεξόδους, μετατρέποντας την Ελλάδα σε μείζονα μεταφορικό κόμβο της Ευρώπης.
Ακόμη και οι Τούρκοι μετανάστες, άρχισαν ξαφνικά να κάνουν το … σταυρό τους, διότι αποφεύγουν πλέον τα δύσκολα μονοπάτια των Βαλκανίων και επισκέπτονται την πατρίδα τους, μεταφερόμενοι ακτοπλοϊκώς από Ιταλία στην Ήπειρο και μετά οδικώς έως τον Έβρο.
Έχετε δει κανένα διαφημιστικό πακέτο να παίζει στις τηλεοράσεις σας από όλη αυτή την Κοσμογονία, ώστε να δουν οι Έλληνες τι έργο παραδίδει η κυβέρνηση ΝΔ;
Απολύτως, τίποτα. Nothing! Rien! Nada!
Μόνο, όσοι έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα την Εγνατία, γνωρίζουν ότι υφίσταται αυτό το υπέροχο έργο. Όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες έχουν μαύρα μεσάνυχτα.
Και να φανταστείτε, ότι η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη από την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση να διαφημίσει αυτά τα έργα και μάλιστα, με διαφημιστικά κονδύλια που προσφέρει η ίδια η ΕΕ.
Αν επρόκειτο για την προσωπική του προβολή σε κανονικές περιόδους, ο κος. Σουφλιάς θα είχε σίγουρα μεριμνήσει προ πολλού.
Εφόσον πρόκειται όμως για προβολή του Κώστα Καραμανλή και της ΝΔ στην κρισιμότερη εκλογική αναμέτρηση που δίνουν, η διαφήμιση του έργου της Εγνατίας έχει πάει άκλαυτη.
Υ.Γ.: Ομοίως άγνωστα σε ολόκληρο το Πανελλήνιο, μένουν το έργο οδική σύνδεσης Αθήνας-Θεσσαλονίκης, Τρίπολης-Καλαμάτας-Σπάρτης και πολλά άλλα ακόμη.