3 Οκτ 2009

Μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά και ο εν δυνάμει;

"Είμαι 37 ετών, στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Walter σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο San Fransisco, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα. Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτήν την στιγμή, ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός για ακόμη μία φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά, και εγώ ο ίδιος στήνω μία παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά".

Την επιστολή αυτή την έχει στείλει ο κος. Νίκος Παπανδρέου σε Αμερικανίδα φίλη του και την έχει φέρει στο φως της δημοσιότητας το περιοδικό Nemecis.

Να υποθέσουμε ότι παρόμοια αισθήματα για την Ελλάδα και τους Έλληνες έχει εμφυσήσει η κα. Margaret Chad και στον μεγαλύτερο γιος τη που θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Ελλάδας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: