4 Σεπ 2009

Πολύ ωραίο στυλ


Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Πουλικάκος

Πολύ ωραίο στιλ (βεβαίως, βεβαίως!)
μικρό μου κοριτσάκι
με τη σουηδική γυμναστική
με το σορτσάκι.

Πολύ ωραίο στιλ (βεβαίως, βεβαίως!)
ας βάλω τα γυαλιά μου
με λένε Ανδροκλή,
δε μ' ενοχλεί
να χάσω τη δουλειά μου.

Σήμερα όπως κάθε πρωί
φόρεσα το κοστούμι μου
το σιέλ πουκάμισο με τη φαντεζί γραβάτα
ήπια ένα καφέ με γάλα
και τελειώνοντας το king-size τσιγάρο μου
έριξα μια τελευταία ματιά από το παράθυρο
αχ, το τρανζίστορ στην απέναντι πολυκατοικία
μεταδίδει πρωινή γυμναστική
και (αχ) η ίδια πάλι τρυφερή ύπαρξη
επιδίδεται εις τας πρωινάς ασκήσεις
τι θεσπέσιο πλάσματι τέλειο προφίλ
τι θαυμάσιες αναλογίες
τι γρήγορα που περνάει η ώρα
πάλι καθυστέρησα στη δουλειά
πολύ φοβάμαι ως εκ τούτου
πως η Διεύθυνσις τού γραφείου όπου εργάζομαι
σύντομα θα με απολύσει!

Τι όμορφο προφίλ (βεβαίως, βεβαίως!)
και τι ωραίο σώμα
όταν εσύ γελάς,
κι η Σταρ Ελλάς ζηλεύει ακόμα.

Πολύ ωραίο στιλ (βεβαίως, βεβαίως!)
ας βάλω τα γυαλιά μου
με λένε Ανδροκλή,
δε μ' ενοχλεί
να χάσω τη δουλειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: